Audyty
Przeprowadzamy audyty, które pozwalaj? na uzyskanie niezale?nej oceny jako?ci ?wiadczonych przez restauracj? us?ug i wprowadzenie okre?lonych standardów w obs?udze klienta.
Oceniamy i diagnozujemy istniej?c? struktur? organizacyjn?, poziom zatrudnienia i efektywno?? jego wykorzystania, a tak?e system organizacji pracy i jej wydajno?ci.
Audyt zewn?trzny cz??ci gastronomicznej - mystery shopper (analiza jako?ci us?ug i zachowa? personelu)
Audyt przeprowadzany jest na wszystkich etapach obs?ugi go?cia i na ka?dym stanowisku (pocz?wszy od momentu pierwszego telefonu z rezerwacj?, a? do wyj?cia go?ci) we wszystkich dzia?ach maj?cych kontakt z klientem. Audyt ma charakter anonimowy i z regu?y trwa od 1 do 2 dni w zale?no?ci od wielko?ci obiektu i zakresu ?wiadczonych us?ug. Audyt stanowi podstaw? do okre?lenia potrzeb szkoleniowych.
Audyt wewn?trzny (analiza sprawno?ci dzia?ania obiektu)
Diagnozuje i ocenia struktur? organizacyjn?, poziom zatrudnienia i efektywno?? jego wykorzystania. Przeprowadza si? go w porozumieniu i we wspó?pracy z menad?erem/w?a?cicielem restauracji. Audyt obejmuje analiz?:
poziomu organizacji pracy poszczególnych stanowisk gastronomii,
poziomu wzajemnej wspó?pracy i komunikacji pomi?dzy dzia?ami ( kuchnia - restauracja - bary )
Analiza efektywno?ci dzia?alno?ci gastronomicznej
Analiza ma charakter analizy kompleksowej z punktu widzenia badania powi?za? i zale?no?ci wyst?puj?cymi pomi?dzy poszczególnymi komórkami odpowiedzialnymi za funkcjonowanie cz??ci gastronomicznej obiektu i ich wp?ywu na jako?? obs?ugi i ?wiadczonych us?ug.
INWENTARYZACJE:
Inwentaryzacja polega na ustaleniu zgodno?ci rzeczywistego stanu wszystkich ?rodków surowcowych a stanem wynikaj?cym z ewidencji ksi?gowej oraz wyja?nieniem ewentualnych zaistnia?ych ró?nic.
Przeprowadzenie inwentaryzacji:
Metod? tradycyjn? r?czn? - na arkuszach spisowych
Metoda tradycyjna r?czn? z przeniesieniem danych do programu kalkulacyjnego
Porównania bazy spisanych surowców/przedmiotów z ewidencja ksi?gow? wykazuj?c nadwy?k? i niedobory
Kategoria: Hotel, Gastronomia, Catering -> Us?ugi gastronomiczne
MAPI Consulting - Zarz?dzanie Gastronomi? |
|||||||
Ulica: | ?wi?toja?ska 37 4/3 | ||||||
Miasto: | Gdynia | ||||||
Kod pocztowy: | 81-391 | ||||||
Region: | pomorskie | ||||||
Kraj: | Polska | ||||||
Telefon: | +48 58 6784866 | ||||||
Faks: | +48 58 6784866 | ||||||
|
|||||||
|
|||||||
Osoba kontaktowa |
|||||||
ImiÄ i Nazwisko: | Marcin Chodubski | ||||||
Telefon stacjonarny: | +48 58 6784866 | ||||||
Telefon komĆ³rkowy: | +48 503828128 | ||||||